środa, 1 czerwca 2016

Majowe inspiracje

Witajcie.
Jak zwykle mam dla Was mnóstwo niesamowitych inspiracji.
Gdy zobaczyłam ten naszyjnik nie mogłam się oprzeć ,aby Wam go nie pokazać ;) Jest cudowny, wykonany z brył węgla kamiennego i kolorowych szklanych kaboszonów. Jego twórczynią jest

AJWERS


 Zauroczyła mnie również karteczka Ani zobaczcie na blogu jaka cudowna



Szaleństwo mediowe Sylki i prawdziwa teza że Miłość uskrzydla.



Radosna karteczka  Aggie i taka bardzo słodziutka



 Scrap bardzo wyjątkowy bo przyprawowy od Anai -świetny pomysł



Stołeczek Mirelli ozdobiony przepięknymi kwiatami



Karteczki Joli na Dzień Matki

Ależ w tym miesiącu miałam co oglądać.
Dziękuję ,że z nami jesteście ,zawsze chętnie uczestniczycie w naszych wyzwaniach i komentujecie nasze posty.

                                           Zapraszam do udziału w najnowszym wyzwaniu PC




3 komentarze:

  1. Piekne inspiracje! A Kochani kiedy pojawią się wyniki Urodzinowego Pomorskiego Specjalnego Wyzwania? Podrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dołączam się do pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby nam coś umknęło? Będę wyjaśniać

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...