środa, 27 kwietnia 2016

Craftowe CV - Carta Cartolina

Witajcie,

W naszym cyklu Craftowe CV przed Wami Cartolina! Powitajcie ją miło :)

1. W craftowym świecie istnieje po prostu jako Kama :)
2. Moje prace znajdziecie na blogu carta cartolina! (pod adresem www.kartkihandmade.blogspot.com) którego nazwa związana jest oczywiście z papierem a pochodzi z innej mojej pasji: języka włoskiego :)
3. W życiu codziennym jestem przede wszystkim żoną i mamą czwórki szkrabów przez 24h na dobę. Czasem brakuje mi rąk i cierpliwości, jednak staram się polegać na swojej wielofunkcyjności i nie dać się ponieść żadnym negatywnym nastrojom.
4. Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam jak pewnie większość z nas już w dzieciństwie. Nie pamiętam od czego bo wielu rzeczy próbowałam: szydełkowania, krosna, malowania, różnorodnych prac technicznych, które zresztą z powodzeniem wynosiłam na wszelkie konkursy. W liceum przerzuciłam się całkiem poważnie na szycie; chodziłam we własnych kolorowych ciuchach i wyobrażałam sobie, że tworzę trendy ;) I to szycie, razem z nową maszyną przeszło ze mną do dorosłego świata, już własnej rodziny gdzie miałam okazję wykazać się choćby szyjąc pierwszej córce kostiumy karnawałowe. W pewnym momencie doszłam jednak do wniosku, że brak mi cierpliwości do siedzenia. Muszę dreptać, być w ruchu ;) A papier? Kartki robiłam od zawsze; pewnego dnia tata poprosił mnie o wykonanie większej ich ilości dla własnych celów i tak to się zaczęło "na poważnie" ;)
5. Moją ulubioną dziedziną rękodzieła jest cardmaking. Myślę, że tak już zostanie ;)
6. Craftuję, bo lubię tworzyć coś, co zostaje, jest. Co choć trochę "upiększa" ten świat...
7. Jak wygląda Twoje miejsce pracy? Nie mam swojego kąta. Korzystam z kawałka roboczego blatu w kuchni, który niejako zagarnęłam już dla siebie ;)
8. Jeśli miałabym wymienić trzy rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie scrapowania to byłby to nóż do cięcia, dobra mata i metalowa linijka... :)
9. Najchętniej tworzę kartki - pudełka czyli tzw. exploding boxy. Stały się niejako moim znakiem firmowym :)
10. Moje trzy ulubione kolory to szary, czarny ...i wszystkie, które z nimi współgrają ;)
11. Najlepszym sposobem na brak weny jest według mnie zajęcie się czymś zupełnie innym. Odpuścić, dać sobie czas i pozwolic głowie by nabrała dystansu.
12. Moje marzenia związane z craftowaniem to przede wszystkim nauczyć się jeszcze więcej (a co za tym idzie by miec na to czas) a kiedyś gdzieś tam w przyszłości mieć swoją własną pracownię, cichy własny kąt...

13. Moje trzy ulubione prace to:




14. Kiedy nie craftuję, lubię czytać, czytać, czytać...
15. Moje życiowe motto to "żyć po swojemu" 

Jeśli macie ochotę bardziej poznać Cartolinę zapraszamy na jej bloga!

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...