niedziela, 22 listopada 2015

Craftowe CV - Jola-scrapuje

Dzisiaj przedstawiamy Wam Jolę, która craftuje od zawsze, uwielbia kryminały i dobre kino. Poznajcie Jolę:


1. W craftowym świecie znana jestem jako Jola.
2. Moje prace znajdziecie na blogu Moje Zacisze: http://jola-scrapuje.blogspot.com
3. W życiu codziennym zajmuję się domem i opieką nad rodzicami.
4. Z rękodziełem mam do czynienia w zasadzie od zawsze. Ciągle coś tam dłubałam, kiedyś przede wszystkim na drutach i szydełku, trochę też szyłam na maszynie – ale kiedy trzy lata temu odkryłam scrapbooking, zachwyciłam się i w tej chwili poświęcam mu każdą wolną chwilę.
5. Moją ulubione dziedziną/techniką rękodzielniczą jest cardmaking, haftu krzyżykowego i szydełkowanie.
6. Jedna z najwcześniejszych prac, które pokazałam „światu” to kartka ślubna - zaprezentowałam ją na portalu Scrapujące Polki. Jak tak teraz na nią patrzę, to mam wrażenie, że zrobił ją ktoś zupełnie inny.


7. Craftuję, bo lubię, bo sprawia mi to wiele radości, bo jest to dla mnie najlepszy relaks i odskocznia od codziennych problemów, bo mogę wyrazić to, co mi w duszy gra.
8. Jak wygląda Twoje miejsce pracy? Niestety nie mam ani pracowni, ani szczególnego miejsca pracy. Posiadam jedynie rozkładany blat, który służy mi jako stół i miejsce pracy. Większość tzw. przydasi trzymam w pudelkach pod kanapą, na regale między książkami i wszędzie tam, gdzie znajdę wolne miejsce w moim dwupokojowym mieszkaniu.
9. Jeśli miałabym wymienić trzy rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie craftowania/scrapowania to byłyby to moje stare nożyczki, klej Magik i mata do cięcia.
10. Najchętniej tworzę kartki ślubne i eksplodujące pudełka, a także wszelkie prace dziecięce i świąteczne.
11. W swoich pracach najczęściej inspiruję się w zasadzie wszystkim tym, co jest w koło mnie, czasami są to kolory, czasami jakieś słowo lub zdarzenie, czasami ulubione przedmioty.
12. Moim craftowym „guru” jest Klaudia Szpunar i Joanna Krogulec.To dzięki ich kursom nauczyłam się robić kwiaty, które wykorzystuję w swoich kartkach. I jeszcze Dorota Kopeć  - uwielbiam Jej prace :)
13. Moje trzy ulubione kolory to... Nie mam ulubionych kolorów – wszystkie są piękne i każdy coś wnosi do pracy.
14. Najlepszym sposobem na brak weny jest według mnie k
ubek dobrej herbaty, spotkanie z przyjaciółką, rozmowy o wszystkim i o niczym z moją córką, wypad do kina.
15. Moje marzenia związane z craftowaniem to wyjazd do Warszawy lub Poznania na spotkanie craftowe. Drugim jest wzięcie udziału w warsztatach z Dorotą Kopeć. No i jeszcze może trzecie, takie malutkie: chciałabym zostać posiadaczką maszynki do wycinania i wytłaczania, czyli słynnego BS'a :)
16. Moje trzy ulubione prace to:
Album, który miał być pamiątką z wakacji. Jestem z niego bardzo dumna, bo udało mi się zrobić coś z niczego.

Druga ulubiona praca to kartka na Dzień Matki. Na tej kartce pojawiły się moje pierwsze własnoręcznie zrobione kwiatki i chociaż zrobiłam już dość sporo kwiatów, te pierwsze w dalszym ciągu uważam za bardzo udane.

Trzecia ulubiona praca znowu jest związana z kwiatami. Jest to kartka imieninowa z różami; nareszcie wyszły mi róże, z których jestem naprawdę bardzo zadowolona.

17. Kiedy nie craftuję, lubię poczytać dobry kryminał lub coś z literatury fantasy. Oglądam też sporo filmów, uwielbiam chodzić do kina. Ostatnio w wolnych chwilach zaczęłam znowu haftować.
18. Moje życiowe motto to:
Życie jest za krótkie, żeby je marnować.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tym craftowym CV :))) Dziękuje za możliwość zaprezentowania się na Waszym blogu :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...