poniedziałek, 11 marca 2013

Spotkanie u Ki ---> 23 MARZEC KOBYSEWO

zgodnie z "obietnicą"  proponuję znów spotkanie
craftowo-scrapowe u mnie w KOBYSEWIE :)

kiedy ---> 23 MARCA /sobota/
godzina ---> do ustalenia ...

proszę aby osoby zainteresowanych spotkaniem 
napisały mi który z tych dni bardziej by wam odpowiada
wszelkich informacji udzielam na maila, 
tam też proszę podsyłać wszelkie sugestie dptyczące spotkania ...

---> INFO: kigabet@interia.pl /w tytule wpisujemy KOBYSEWO/

co bedziemy robić ---> to też pytanie dla was ....... 
ja mogę zaproponować wykonanie wielkanocnej ozdoby 
w postaci "jajek na patyku" ---> klik ...

---

a tak było ostatnio ---> klik ...

------------------

---> oczywiście by nam sił nie zabrakło będzie POCZĘSTUNEK

proponuje "szwedzki stół"... 
/co podyktowane jest oczywiście warunkami - brakiem krzeseł /
czyli każdy z nas przynosi to co uzna za stosowne
tak by mieć co przekąsić a nie odrywać się od pracy 
kawa i herbata na miejscu ...
a także dżemiki do spróbowania w tym z mięty i dziekiej róży ...

--- 

uwaga ---> nie mam zbyt wielu krzeseł /na stanie już cztery / 
więc proszę nastawić się na pracę na podłodze 
jest za to duża pracownia i mój otwarty dla was dom na ten dzień 
ewentualnie nocleg ---> do uzgodnienia

---> mam 2 koty + tzw "dochodne" /info dla alergików /

4 komentarze:

  1. Ale super pomysł na takie spotkanie! Szkoda, że mamy tak daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że ja też będę i bardzo się z tego cieszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wam fajnie...też bym chciała...ale jednak za daleko...:(

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...